16 uger

Gitta Poulsen

Træner: Thomas Andersen

Hele Gitta Poulsen's historie

Jeg var og er stor fan af 5:2 diæten samt HIIT træning, og jeg så ret hurtigt resultater på min krop. Efter den første uge havde jeg tabt (på egen vægt) 1,5 kg. Og derefter ca. 1 kg pr. uge.
Jeg har dog indimellem været ekstra flittig til at spise sundt, og så har jeg spist mange proteiner! Thomas anbefalede, at protein- og kulhydratforholdet skulle være 10 eller 15 g protein pr. 10 g kulhydrat på spisedage, og det forhold er i hvert fald overholdt. Indimellem har jeg måske endda kørt 20 g. protein pr. 10 g kulhydrat, fordi jeg har suppleret med whey 100 proteinpulver.
Jeg elsker virkelig HIIT træningen i naturen og har fået rigtig meget inspiration igennem GoalGains koncept. Igennem forløbet har jeg fået så meget motivation for det, at jeg dyrker HIIT træning op til 3-4 gange om ugen nu. Det er også en dejlig måde at få variation i sin dag på. Meget af mit arbejde som freelance fotograf foregår foran computeren derhjemme. Nu har jeg anskaffet mig en motionscykel, som står på mit kontor. Dér laver jeg 3×20 sekunders sprint på cykel som afveksling, som Thomas foreslog som en god ide, og som en ide han har fået ud fra dokumentaren the truth about exercise af Michael Mosley. Manden bag 5:2 diæten.
Forløbet har især påvirket mig på den måde, at jeg nu forstår, at motion faktisk er mere effektivt, hvis man komprimerer intensiteten over kortere tid i stedet for at bruge 2 timer med mindre intensitet.
Selvom det er hårdt, når det står på, så giver det mig så meget energi, at jeg sommetider glæder mig til at udføre HIIT træningen, og det er altså et bevis på, at min holdning til motion har ændret sig. Det var aldrig sket før mine forløb hos GoalGain!
Kan klart anbefales!